Over mij

Mijn foto
Steffie, 20 jaar, veelzijdige, enthousiaste en nieuwsgierige communicatie student.

zaterdag 14 januari 2012

Steffie's choice

Man of vrouw?
Ondanks alle onzekerheden, kwaaltjes en noem maar op ben ik stiekem toch wel blij met wie ik ben. Een vrouw.

Groot of klein?
Met mijn 1.63 kan ik niet veel anders dan kiezen voor klein. En ach, het heeft zo ook zijn voordelen hoor! Ik heb een mooie lengte voor hakken, dat zal iemand van 1.85 niet snel zeggen en voordringen is als je wat kleiner bent ook niet zo heel moeilijk moet ik eerlijk zeggen..

Rood of blauw?
Rood, een warme kleur, de kleur van passie, de kleur van de liefde. En liefde, ja daar heb ik wel iets mee. Al bijna 4 jaar ben ik heel erg gelukkig met mijn lieve vriendje.
Ook als ik aan Spa, Chaudfontaine, Sourcy ed. denk kies ik voor rood, toch net iets anders dan dat saaie glaasje water.

Thee of koffie?
Thee! Makkelijke keuze aangezien koffie iets is dat ik dus absoluut niet drink, waarom? Ik vind het gewoon niet lekker. Niet dat thee nou zo speciaal is, warm water met een smaakje.. Maar toch, ik vind het heerlijk!

Koekje of snoepje?
Koekje, of beter gezegd koekjes! Het liefst van die Maria biscuits, je weet wel; zo’n rol koekjes die je makkelijk in je eentje naar binnen kunt werken!

Vroeg of laat?
Laat, maar niet TE laat. Bij mij gebeuren de dingen meestal op het laatste moment, verslagen maken, tentamens leren en ga zo nog maar even door. Maar dat is niet het enigste, ’s morgens opstaan doe ik namelijk ook graag op het laatste moment, boterhammen al gesmeerd in de koelkast zodat je ’s morgens nog heerlijk die wekker 3x kunt snoozen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten