Over mij

Mijn foto
Steffie, 20 jaar, veelzijdige, enthousiaste en nieuwsgierige communicatie student.

maandag 12 december 2011

Lady en de Vagebond

Hoewel ik de film vroeger meerdere keren heb gezien is het verhaal van Lady en de Vagebond bij mij niet meer helemaal helder. Misschien heeft de film niet genoeg indruk op me gemaakt? Kan natuurlijk zo zijn, maar er is echter wel iets anders dat indruk op me heeft gemaakt en dat is het plaatje dat op de videoband stond! Lady en de Vagebond die helemaal verliefd samen een sliert spaghetti opeten. En dan vraag je je af, is dat nou het toppunt van romantiek? Nou, blijkbaar wel! Vraag mensen naar Lady en de Vagebond en romantiek, ik verzeker je 9 van de 10 mensen zullen je wijzen op dit moment. En zeg nou zelf, het ziet er toch ook wel erg lief, schattig en zeker romantisch uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten