Over mij

Mijn foto
Steffie, 20 jaar, veelzijdige, enthousiaste en nieuwsgierige communicatie student.

vrijdag 2 december 2011

Mannen, ga zo door!



GENIAAL!
Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen....

Maar toch, er is een reden waarom ik over deze commercial schrijf op mijn blog.
Wat mij namelijk opvalt is dat het verschil van de man en de vrouw op een gegeven moment een heel stuk kleiner wordt. En dan niet zozeer dat ze naar elkaar toe groeien, maar het zijn de mannen die zich van een totaal andere kant laten zien.
Eindelijk eens de emotionele kant van de man, het gevoel!

Al moeten we natuurlijk niet vergeten dat het uiteindelijk maar om een flesje bier gaat ..

Toch vind ik het persoonlijk leuk om te zien dat de mannen zich hoe dan ook, ook eens van hun gevoelige kant durven te laten zien.

Mannen, ga zo door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten