Over mij

Mijn foto
Steffie, 20 jaar, veelzijdige, enthousiaste en nieuwsgierige communicatie student.

dinsdag 6 december 2011

Mannen en auto's

Een nieuwe auto, een nieuwe vriend, een nieuwe liefde. Wat zijn ze toch allemaal trots op hun autootje en wat kunnen ze het toch allemaal mooi brengen. Zijn Golf is natuurlijk ook veel mooier en veel sneller dan de Polo van zijn beste vriend. En heb je dat geluid al gehoord?! Super toch! Ja mannen, overdrijf nog wat meer!  Een auto is een auto, toch?!

Ik hoor het ze al zeggen, wat is dat nou weer voor beredenering, mijn auto is niet zomaar een auto! Mijn auto is speciaal, anders, beter, sneller, mooier en ga zo nog maar even door.

Wij vrouwen zullen nu eenmaal moeten accepteren dat het zo gaat in de mannenwereld. Maar zeg nou zelf, wij vrouwen kunnen er ook wel wat van. Wat vind je trouwens van die high heels die ik afgelopen week heb gekocht, die zijn toch veeeeel leuker dan die fake UGGS van jou! Oeps…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten